{HEAD] samba.spec i %define cups_serverbin % (cups-config --serverbin)

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Wto, 17 Sie 2004, 07:41:26 CEST

On Tue, 17 Aug 2004, Tomasz Wittner wrote:

> [...]
> Wiem, z tą sambą chyba tak już jest, że się tylko Ty nią zajmujesz. Ja nic nie
> podpowiem - zauważyłem tylko błąd podczas budowania i go zgłaszam. Nie o
> dyskusję m chodziło, ale o to, żebys był go świadomy.

co daje `cups-config --serverbin` na maszynach innych niz x86 ?? :)
a na 64 bit?
podejżewam ze wlasnie %{_libdir}/cups i tak poprawie w specu. Jesli nie
fixme.

--
tommat