slrn-pull a slrn-pl-pull

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 17 Sie 2004, 12:37:47 CEST

On Tue, Aug 17, 2004 at 11:10:49 +0200, The Undefined wrote:

> podejmiesz się?

Nie. Ja tylko przy każdej okazji wyrażam swoje zdanie, może autorzy
slrn-pl kiedyś zrozumieją, że tak byłoby lepiej. Bo albo
1. zmiany są duże - wtedy sami pewnie mają problemy z merge'owaniem,
albo
2. zmiany są 'na zewnątrz' - łatwo dałoby się połączyć.

> bo o tym by zrezygnować z slrn-pl i zapewnić jego funkcjonalność w
> slrn-ie mówił już wieki temu kloczek.

Pamiętam.

> Samemu przyznając że nie korzysta
> z żadnego z nich. Ale na mówieniu się skończyło, a... slrn ciągle nie
> jest tak ładnie dopieszczony jak slrn-pl ;)

#define ;P

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/