freetype 2.1.9/2.1.7

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 18 Sie 2004, 10:00:22 CEST

On Wednesday 18 of August 2004 09:46, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Wed, 18 Aug 2004 09:20:17 +0200
> Paweł Sikora <pluto w ds14.agh.edu.pl> wrote:
>
> [...]
>
> z flameów na xorg-list można łatwo wyczytac że 2.1.9 to najbardziej
> spieprzone freetype wszechczasów. widziałem skrinszoty z porównaniem
> 2.1.{7,8,9} i tylko 2.1.7 nie ma problemów z wyświetlaniem czcionek.

hmmm, od bardzo dawna używam czcionek ttf z windowsa (bez antyaliasingu).
począwszy od 2.1.4 (jeszcze wtedy miałem żentoo) aż do teraz nie zauważyłem
degradacji wyglądu czcionek. możesz zapodać linka do tych skrinszotów?

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)