SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - release 0.94.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 19 Sie 2004, 10:04:18 CEST

On Wed, Aug 18, 2004 at 09:02:49PM +0000, pluto wrote:

> -echo "******************************************************************"
> -echo " The serial port driver is compiled into the kernel.              "
> -echo " You will have to release the port you want to use for LIRC with: "
> -echo "    setserial /dev/ttySx uart none                                "
> +echo "* The serial port driver is compiled into the kernel.              *"
> [...]

%doc README.PLD czy coś w tym rodzaju byłoby lepszym miejscem.
1) mało kogo to obchodzi
2) a zainteresowani niekoniecznie będą pamiętać komunikaty z czasu
instalacji pakietu

W ogóle te coraz większe bannery w %post coraz bardziej mnie denerwują.