SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - release 0.94.

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Czw, 19 Sie 2004, 12:49:14 CEST

"********************************************************************"
*"

> %doc README.PLD czy coś w tym rodzaju byłoby lepszym miejscem.
A kto to bedzie czytał :)

> 1) mało kogo to obchodzi
> 2) a zainteresowani niekoniecznie będą pamiętać komunikaty z czasu
> instalacji pakietu

Dodałem jakiś czas temu na head do lircd.sysconfig i skryptu startowego aby
nie robić tego "ręcznie". Do przejrzenia i poprawienia ewentualnie.
W takim wypadku chyba można te %post usunąć.