SPECS: cvsgraph.spec - updated to 1.5.0

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Czw, 19 Sie 2004, 12:59:24 CEST

Dnia Thu, 19 Aug 2004 12:35:56 +0200 w e-mailu od Roman Werpachowski
<roman w student.ifpan.edu.pl> przeczytano:

> Za duzo to tam nie widac...

IMHO dużo, widać jakie branche i jak otagowane i jak rozwijane. Dla
wielu zastosowań wystarczy...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban