SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - release 0.94.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 19 Sie 2004, 13:27:36 CEST

On Thu 19. of August 2004 10:04, Jakub Bogusz wrote:
> On Wed, Aug 18, 2004 at 09:02:49PM +0000, pluto wrote:
[...]
> [...]
BTW: czytałem w /usr/src/linux-2.4.20/Documentation/serial-console.txt, że
powinien być zawsze wkompilowany, gdy się chce używać serial console przy
bootowaniu. Czy też sprawę można załatwic via initrd?
[...]
> 2) a zainteresowani niekoniecznie będą pamiętać komunikaty z czasu
> instalacji pakietu
/me nie nigdy nie pamięta. Z man pkg_info(1) :
-D      Show the install-message file for each package.
Można już dopisywać do Listy Pobożnych Rpm'a.

> W ogóle te coraz większe bannery w %post coraz bardziej mnie denerwują.
<troll>
%post
if [ "$POST_MESSAGE_IMPORTANCE" = "LOW" ] ; then
echo "[tu jakieś smutki]"
elif ....
[...]
fi