vsftp

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 19 Sie 2004, 15:10:43 CEST

Jakub Pisarczyk wrote:

> dzieki wielkie dziala. O co chodzi z tym capability ?

Hmm, duz.o to ja o tym nie wiem ;-) ale obi?o mi sie; o uszy i oczy, z.e:

(chyba nie nak?amie; jak napisze; to ;-)

Bardzo tego w linuksie brakuje, tego czyli "different security models"

Daje to moz.liwos'c' ustawiania róz.nych "ról" w systemie (np admin od
czegos', a inny od czegos' innego ;-) - nie trzeba sie rootem dzielic' ;-)
Jest to znacznie szersze niz. ACLe (tylko na pliki).

Wie;cej na http://www.nsa.gov/selinux/
2.6 to pierwsze ja;dro, które to zawiera.
Nie wiem jak to sie; ma do "user space".

Ten modu? powoduje, z.e masz "po staremu" - (chyba).

--
Andrzej Zawadzki