automatyka scrbuildera

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 19 Sie 2004, 16:46:25 CEST

On Tue, Aug 17, 2004 at 09:55:20PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Zaszlo dzis dziwne zdarzenie:
>
> Poszly prawie jednoczesnie (roznice czasowe rzedu 1s) komit i dwa zlecenia
> dla tego samego pakietu. Efekt:
>
> - powstal na ftp pakiet: openmosix-tools-0.3.6.2-1.src.rpm
> - pojawil sie tag: auto-ac-openmosix-tools-0_3_6_2-2
> - drugie zlecenie zostalo odrzucone z powodu juz istniejacego taga
>
> Natomiast te 2 pierwsze zdarzenia sugeruja, ze cos jest nie w porzadku z
> automatyka srcbuildera. Nie powinno to sie zdarzyc. Zajrzysz w wolnej
> chwili? Moze wymyslisz jakies rozwiazanie ...

To działa tak:

  1. budujemy src.rpm, mówiąc beee jeśli auto-ac-openmosix-ble-bla już
     istnieje na innej rewizji (-tt do ./builder)
  2. jeśli budowanie się powiodło to tagujemy auto-ac-openmosix-ble-bla

Tylko, że 2. to zwykłe uruchomienie ./builder, które dociągą sobie z cvs
nowsze wersje. Można:

  a) tagować od razu, w pierwszym przebiegu, lub
  b) zmusić builder, żeby nie ściągał nowszych wersji, ale nie wiem czy
     on wtedy umie tagować.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?