vsftp

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 19 Sie 2004, 23:35:03 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie sądzę, żeby to było dobre, bo:
> - mogę sobie wbudować capabilities w kernel
A można zrobić takie bardziej adminfriendly (bo to faktycznie ciężkie do
wybadania jest - z autopsji ;-)
Np. Tak jak Marcin proponuje + sprawdzenie czy moduł istnieje?
I teraz jak jest to załadować, a jak nie to wypisać, że nie działa bo
"może" nie ma capabilities? ("może", bo przyczyna może być inna..)
Czy to za duża kombinacja???

> - przyszłe wersje nameda mogą inaczej działać.
To jak config usługi - trza będzie zmienić.

--
Andrzej Zawadzki