SPECS: djplayer.spec - pl fix

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 19 Sie 2004, 23:53:24 CEST

On Thu, Aug 19, 2004 at 23:44:22 +0200, havner wrote:

> bycie konsekwentnym?

Po pierwsze - jakie konsekwencje? Kto ma płacone od linijki?
Po drugie - jaka konsekwentność? Czy konsekwentne stosowanie reguły
bezwarunkowego łamania linijek różni się od konsekwentnego używania
rozu^Hsądku przy ich łamaniu?

Jedni się zawsze stosują do znaków na drodze, inni zawsze mają
pierwszeństwo. I jedni i drudzy są równie konsekwentni, mi chodziło o
postawę tego drugiego, którą to właśnie zaprezentował blues.

Hej! patrzcie jakiego buraka mamy w glibc.spec:

install -d $RPM_BUILD_ROOT{/etc/{logrotate.d,rc.d/init.d,sysconfig},%{_mandir}/man{3,8},/var/log,/var/run/nscd}

ileż ja się razy na takie rzeczy wkurzałem. Od dziś mam to szatkować,
żeby było 'czytelne' i WSZĘDZIE (bo przecież nie NIGDZIE), tak?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/