python i architektury...

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 20 Sie 2004, 04:09:35 CEST

On Fri, Aug 20, 2004 at 04:07:16AM +0200, Mateusz Korniak wrote:

> Przepraszam. ;)
> Są niezależne od arch.
super :)
wlasnie sie troszke pobawilem i rzeczywiscie - skompilowane na sparcu
dzialaja na intelu. co wiecej - nawet sie nie roznia...

btw - do czego w pakietach sa pliki *.py skoro rozprowadzamy takze
wersje skompilowane? moze to byc do czegos potrzebne?
nie mozna by wszedzie *.py wywalac?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała