nowy spec: shorewall.spec

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Pią, 20 Sie 2004, 08:51:09 CEST

Irek Slonina wrote:

> Gdyby ktoś był tak miły przejrzeć i dodać to byłbym wdzięczny wielce.
>
> Jeszcze pytanie co do inita - jeśli program sam z siebie wyrzuca
> krowiasty log ze startu / stopu to co z nim robić? >/dev/null i tylko
> sprawdzać czy wstał? Zapisywać gdzieś to czy może, tak jak teraz
> zrobiłem - pozwolić mu wyrzucić wszystko na konsolę?

Dzieki ci dobry czlowieku za stworzenie tego. Uzwywam go na wszystkich
moich instalacjach i troche przeszkadzalo ze trzeba samemu to ciagnac. A
logi u mnie rowniez na konsole wylatuja. Mozna by popatrzec jak to w
mandraku zrobili bo tam logi wylatuja tylko do /var/log/messages chyba a
na konsoli przy starcie jest tak jak dla wszystkich demonow
STARTING....DONE i tyle

pozdrawiam,
kuba