SPECS: djplayer.spec - pl fix

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 20 Sie 2004, 09:38:00 CEST

On Thu, 19 Aug 2004, Tomasz Pala wrote:
> Dyskusja się skończyła w momencie gdy stwierdziłeś, że mimo iż nie
> używasz, to TWÓJ gust jest lepszy i nie będziemy dyskutować, tylko
> przyjmiemy, że to on jest tym właściwym.

Nie napisałem, że mój punkt widzenia jest lepszy.
To jest sprawa dyskusyjna.

> W argumentach czytelność opcji/czytelność przyjmę remis.

Skoro tak chcesz...

> Argument 'wszędzie ma być tak samo' to nie jest argument tylko psychoza.

Jest argument, bo nie standaryzacja to bardzo miła rzecz.
Nie bez powodu wszędzie chwalą nas za jakość specy i ich czytelność...
Myślisz, że to przypadek?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost