python i architektury... (wywalanie *.py z pakietów )

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 20 Sie 2004, 10:00:43 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 20 of
August 2004 06:51, Mateusz Korniak typed:
> Czasem autor wywołuje  foo.py zamiast python foo.py.

Ale wtedy plik musi mieć prawa uruchamiania. A takowe pliki nie powinny
raczej lądować poza */bin.

> Albo wymaga istnienia konkretnego pliku *.py. (Jak było/jest w eric3).

No comment.

> W oby przypadkach należy autorów prosić zamine podejścia.

Zdecydowanie. Albo robić patche. Albo jedno i drugie.

> Albo z automatu w -debug-  ...

A takie coś działa? Jakoś nigdy nie zauważyłem, żeby taki plik tworzył mi
się przy pakietach python-*.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php