Migracja na X11 (Xorg)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 20 Sie 2004, 13:08:43 CEST

On Fri, Aug 20, 2004 at 12:50:42 +0200, havner wrote:

> Albo Ty nie czytasz. Bo pisalem o tym.

Msg-ID proszę. Bo albo:

1. pisałeś to na IRC-u (czy innym murze),
2. nie dostałem tego maila,
3. zdawało Ci się.

Gdyż mutt l ~f havner ~b supported zwraca tyle o XFree86:

[...]
> Jezeli nawet, to XFree powinno pozostac przynajmniej jako alternatywa.
W supported... :-)
[...]

No pisałeś jak cholera...

> Zrob wpierw upgrade XF na main, a potem
> instalacje X11 z ready (albo w ogole bez upgrade XF) i wtedy daj znac jesli
> sie ew. cos posypie.

Trzyma mnie driver nVidii (własny kernel), więc i tak bez --nodeps nie
przechodzi. Mi tam czysty upgrade potrzebny nie jest, sygnalizowałem
tylko kolizję z XF i X11 w main, ale skoro XF wyleci do supported to ok.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/