SPECS: tutos.spec - release 2 - maybe STBR? It was in RA, missing ...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 20 Sie 2004, 13:31:31 CEST

On Fri, 20 Aug 2004, Tomasz Wittner wrote:
> Skoro masz prawo do puszczania zleceń, to nie rozumiem Twoich wahań.

Bo nie wiem czy działa czy nie.
Nie używałem, etc, etc.
Oczywiście, mogę puścić, ale wolałem pogadać z averne i havnerem na ircu.

> [...]
> # TODO:
> # - move it to /usr/share
> [...]
> %define		_tutosdir	/home/services/httpd/html/tutos
> To się to poprawia - możesz wziąć phpMyAdmin.spec za przykład. Nie rób jednak:
> %define _sysconfdir /etc/%{name}
> lepiej:
> %define _confdir %{_sysconfdir}/%{name} - pozwala używać %{_sysconfdir} np.
> przy podawaniu ścieżki do konfigów apache w skryptach %post, %... - zero
> roboty przy przenoszeniu na systemy
> z %_sysconfdir zdefiniowanym jako %_prefix/etc

:D
Wiem jak to się poprawia, bo sam takie rzeczy robiłem.
Po prostu - narazie nie mam natchnienia, żeby to zrobić :)

A czy ta metoda jest lepsza? Nie wiem... Wydaje się fajna całkiem. Nie
zastanawiałem się...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost