Migracja na X11 (Xorg)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 20 Sie 2004, 14:13:21 CEST

On Fri, Aug 20, 2004 at 13:40:28 +0200, havner wrote:

> A nie mozesz upgradna po prostu obu do 6111?

Tak zrobiłem. Ale dopiero PO tym, jak się upewniłem, że X11 nie stwarza
żadnych problemów.

> Nie, to bezsensu. Jesli juz to na odwrot, a skasowalem, bo upgrady kernela

Z sensem. Ten moduł bez XFree86-driver-nvidia (skoro R: XF na razie
zostają) nie ma zastosowania. A JAKIEŚ powiązanie wersji być musi, jak
nie w jedną stronę, to w drugą.

To może Conflicts <> ver?

> czasami psulo, to samo z svgalib. svgalib nie ma R: kernel-video-svgali,
> mimo, ze w rzeczywistosc go wymaga.

Tutaj jest gorzej, bo moduł svgalib_helper ma zastosowanie także poza
svgalib - np. w mplayerze (-vo cvidix).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/