SPECS: djplayer.spec - pl fix

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 20 Sie 2004, 19:16:08 CEST

On Fri, 20 Aug 2004, Roman Werpachowski wrote:

> Pisałem o tym. Ze spokojem są przyjmowane skargi na jego niedziałanie. I
> spuszczane do /dev/kibel.

Jakby TEN postgres nie dzialal to nie dzialalby np 7thguard.net.
Problem jest inny: jakis czas temu ktos(tm) cos zmienil w bugs,
ze bugs zaczelo strasznie lapczywie zzerac miejsce na partycji
z baza danych. I pytanie co, bo to "wywala" baze.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-