SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Pią, 20 Sie 2004, 21:50:09 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Pytać ma prawo ale nie traktuj tego jako jakieś umowy wiążące dla PLD.

Nie traktuje. To jest moja unowa z nim.

A swoj protest wyrazilem.

Wycofam go, jesli ktos(tm) poda propozycje, jak rozwiazywac takie zaleznosci
(znalezc nazwe pakietu ja spelniajacego) bez uruchamiania poldka ani innej
rownie pamieciozernej aplikacji.

Moze byc to odputanie zdalnego serwera, grep po pliku tekstowym, czy cos
podobnego, al IMO _musi_ byc.

Zatem: CDG ?

  phone (48)(58) 347 14 61