MD5 złamana

Pią, 20 Sie 2004, 21:55:32 CEST

On Friday 20 of August 2004 21:51, Roman Werpachowski wrote:

> O! szkoda ze dokumentacja do pam o tym nie wspomina. A konwersja
> /etc/shadow?
Zmień wszystkim hasła - inaczej się nie da (czy to nie oczywiste? ;) Zresztą
nie musisz zmieniać od razu - wyjdzie stopniowo jak sobie ludzie będą sami
zmieniać hasła.

Ogólnie blowfish jest bezpieczniejszy niż md5 ( nie chodzi mi o te ostatnie
kolizje w md5, tak twierdzono już wcześniej). Tak gdzieś wyczytałem (bodaj
doce do FreeBSD).

ps. jest jeszcze bigcrypt jako możliwość.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux