MD5 złamana

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 20 Sie 2004, 23:59:30 CEST

On Fri, 20 Aug 2004, Tomasz Pala wrote:

> Obawiam się, że buty będą wtedy dostępne jedynie kustoszom.

Bo informatyka kwantowa to jeden z najlepszych, po "Gwiezdnych Wojnach"
(Reagana, nie Lucasa), sposobach fizyków na wyciąganie pieniędzy na
badania podstawowe pod hasłem przyszłych zastosowań. Dlatego należy
popierać mit o rychłym nadejściu komputera kwantowego.

--
Roman Werpachowski