SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 21 Sie 2004, 00:36:06 CEST

On Fri 20. of August 2004 23:33, Tomasz Pala wrote:

> Ja tam jestem twardy i uruchamiam poldka na 16MB RAM ;/
Nie inaczej instalowałem jak instalatorem a potem poldkiem Ra na P133MHz 16MB
a ciężko na czymś takim było edytować cokolwiek w vimie. Nie wiem, kto używa
jeszcze słabszy maszyn i po co.

> Zapytajmy praktycznie: kto MA takie systemy?
Pewnie nikt, kto jest zdrowy.
--
Tomasz Wittner