SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 21 Sie 2004, 01:27:34 CEST

On Sat, Aug 21, 2004 at 01:10:09 +0200, Jakub Bogusz wrote:

[...]
> Czas przejścia z 1) do 2) wzrasta znacząco, jeśli o każde SONAME osobno
> trzeba odpytywać jakąś bazę. W tej chwili wystarcza rpm -qpR.

Wyrzucające tonę 'śmiecia' (lib*.so), którego odfiltrowanie zajmuje
tyleż czasu, co uruchomienie poldka i zrobienie desc -R - to zwróci
nazwy pakietów w czystej postaci.
Przecież poldek obsługuje źródła lokalne, więc można swobodnie wpisać
~/rpm/RPMS. Sam tak przez jakiś czas miałem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/