SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 21 Sie 2004, 13:18:48 CEST

On Sat, Aug 21, 2004 at 12:33:30 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Podejrzewam, że to właśnie dzięki dodawanym R: pkg name. libpng1 ma
> provides libpng = 1.0.15, a poldek nie robi chyba żadnej logiki
> uwzględniającej pozostałe zależności. Kolejny argument przeciwko
> dodawaniu nazw pakietów do zależności?

desc -B libpng
desc -B libpng1

zwracają (niemal?) taką samą listę; wszystko, co wymaga libpng.
Więc albo ktoś naprawi poldka, albo będę NALEGAŁ, żeby wywalić
zależności od nazw pakietów.
W tej chwili:
- bazy są przerośnięte,
- są problemy typu X11,
- poldek źle rozwiązuje zależności.

Zalety już qboosh wymienił - jednak mnie one nie dotyczą, stąd mój
ewentualny głos.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/