SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 21 Sie 2004, 21:12:54 CEST

On Sat, Aug 21, 2004 at 08:05:21PM +0200, havner wrote:

> Jest kompromis. Patch zostaje w AC ale niech ktos naprawi te cholerne
> nadgrywanie noautoreqdep!

A to nawet prosto można zrobić. +5 znaków w łacie i poprawka do macros.
Tylko przetestuję najpierw.

Inna rzecz, czy nie lepiej przerzucać się na globalne listy - zastępując
istniejące lokalne przez odpowiednie BR ("rpmbuild(noautoreqdep) >=
kolejna-wersja"?).
Te spece i tak trzeba będzie zmodyfikować - co najmniej podbić release
przed przebudowaniem.