SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Nie, 22 Sie 2004, 00:40:12 CEST

On Sun, 22 Aug 2004, havner wrote:

> No zaraz cos Ci zrobie...
> Kto nie wie? Masz jakis lepszy pomysl?

Przecież już padło kilka innych, niekoniecznie tak radykalnych jak
usuwanie tej łatki.

> Kwestia jest jedna: trzeba zapewnic
> niedodawanie R:X11-libs do paczek zeby na XFree tez sie dalo je czysto
> zainstalowac.

O to, to, to. A nie proponować wywalenie generowania zależności od nazw
pakietów dla wszystkich bibliotek!

> Chcesz pomoc? Czemu nie wymyslisz niczego lepszego? I tak
> wydaje mi sie, ze przejscie z XF na X11 zapewnilem calkiem niezle.

Jasne, ale przecież nie o tym mowa.

> Jak dla mnie XF moga w ogole wyleciec.

Ditto.

> Wiec z łaski swej nie krytykuj pustsłowiem, tylko pomoz jak Ci sie nie podoba.

A co robię? Zarzucając mi pustosłowie sprowadzasz dyskusje do parteru.
Akurat to co chciałbym zrobić nie spodobałoby się większości, wiec wole o
tym podyskutować.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)