SPECS: perl-Email-Folder-IMAPS.spec - release 2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 22 Sie 2004, 13:45:00 CEST

On Sun, Aug 22, 2004 at 03:41:06PM +0200, havner wrote:

> Nie rozumiem. Dlaczego 1 mialby sie nie zbudowac?

bo automatyka builderowa nie poradzi sobię z BuildRequires w postaci
perl(foo::bar), trzeba podać perl-foo-bar. A teraz nie zastąpiłem
jednego dwukropka i grr....

Jest oczywiście jeden wielki minus takiego rozwiązania - jeśli mamy
pakiety perl-foo-bar oraz perl-bar-baz i oba dostarczają funkcjonalności
perl(foo::bar), to w ten sposób wymuszamy zbudowanie pakietu w
środowisku jednego z nich.