kde upgrade

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Nie, 22 Sie 2004, 15:51:43 CEST

Hi,
havner (Sunday 22 August 2004 15:01):
> Czysty upgrade?
> http://ep09.pld-linux.org/~havner/kdeup.log
Bylo od razu powiedziec ze kwestia libkdepim a nie chrzanic o 50 ekranach
bledow.
libknewstuff zostalo przeniesione z libkdepim do kdelibs i stad ten klopot.
Mozna dac w kdelibs obsoletes na libkdepim tamto ale nie mozna dac obsoletes
na wszystko co wymaga tamtego libkdepim bo to kretynizm, kdelibs nie daje
funkcjonalnosci kmaila itd.
Oczywiscie rowniez nie poczekales na zbudowanie sie kdepim na buidlerach i
uaktualnienie indeksow. Co ja moge poradzic?

BTW. Niektore osoby na liscie (w tym ankry ale chyba nie tylko), maja jakos
zle skonfigurowane mailery i odpowiadaja do mnie a nie na liste. albo do mnie
i do listy. Prosze o fiksniecie uzywanego oprogramowania :)
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org