SPECS: perl-Email-Folder-IMAPS.spec - release 2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 22 Sie 2004, 14:11:44 CEST

On Sun, Aug 22, 2004 at 03:54:10PM +0200, havner wrote:
> I grr.. i builder otagowal to jako rel 1 i koniec. Przy blokowaniu tagami mamy
> pewnosc, ze jesli gdziekolwiek taka paczka sie zawieruszy to bedzie
> identyczna wszedzie (i na roznych arch i w cvs), nie bedzie rozjazdu (chocby
> miala byc z bledem)

Wiem po co jest blokowanie tagówm, naprawdę nie musisz mi tego tłumaczyć :)

Mi chodzi o sytuacje, gdy wiadomo, że taka paczka się nigdzie nie
zawieruszy. Jak dla mnie powinna być możliwość usunięcia tagów.