Instalacja PLD AC z klawiatura na USB (i problem z lilo)

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 22 Sie 2004, 23:24:13 CEST

Witajcie.

Jakiś czas temu sygnalizowałem mały problem z instalacją PLD na komputerach
które mają klawiaturę na  USB.

Jak się problem objawia? Już piszę.

A więc wkładam dyskietkę z nagranym bootdisk_net.img system się odpala,
dochodzi do momentu hmm.. nie wiem jak nazwać, do tego z logo PLD, z ładnym
bociankiem na konsoli.
Wciskam Enter by poszedł dalej (tu klawiatura jeszcze działa), następnie coś
się tam przez ekran przewija i wśród nich jest coś jak:
Keyboard: Timeout (Nie wiem dokładnie, to są ułamki sekund, nie wiem jak to
zatrzymać).
Kolejną rzeczą jaką widze na konsoli jest menu wyboru języka, problem jest w
tym, że już nie działa klawiatura i nic nie mogę zrobić. Czyli nie ma
możliwości zainstalowania PLD.

Powiecie bym zainstalował z LiveCD albo coś takiego.
OK, zainstaluje, ale co dalej... W czasie załadowania lilo klawiatura nie
działa, nie ma możliwości wybrania innego systemu niż default. Nie wspomne
już nawet o dopisaniu czegoś w prompt.

To chyba nie jest problem mojego komputera (płyta główna Abit BX133-RAID),
gdyż podłączyłem klawiaturę do portu USB w komputerze na płycie Asus P2B i
objawy są takie same.

Aha na #pldhelp wspominałem że na Mandrake 10.0 klawiatura USB działa
poprawnie w lilo.
W załączniku jest lilo.conf z Mandrake.

Dziękuję za pomoc
Paweł