mldonkey i usuwanie *.tmp

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Nie, 22 Sie 2004, 23:31:54 CEST

On Sunday 22 of August 2004 22:57, Andrzej Zawadzki wrote:
> Witam!
>
> Czasem (nie wiem czy powodem jest dwu prockowa maszyna) mldonkey przy
> zatrzymywaniu serwisu nie usuwa w swoim katalogu domowym plików *.tmp.
> Czy można prosić kogoś kto grzebie w tym specu o dodanie rm -f *.tmp do
> skryptu startowego (ZTCW to chyba można te pliki spokojnie usuwać)

Też mam ten problem, dlatego przy restarcie mldonkeya kasuje pliki *.tmp.

One zostaja, bo ml nie zawsze mi chcial sie zabic w sposob bezbolesny. Tez tak
masz, ze dopiero kill -8 lub -9 pomaga?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551