Instalacja PLD AC z klawiatura na USB (i problem z lilo)

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 23 Sie 2004, 00:02:33 CEST

Dnia nie 22. sierpnia 2004 23:43, Artur Flinta napisał:

> Pewnym obejściem problemu może być włączenie w BIOS legacy USB keyboard
> support lub coś w tym stylu.

W biosie jedynie znalazłem: (Abit BX133-RAID)
USB keyboard Support Via [BIOS]
Tak mam ustawione, mogę jedynie zmienić z BIOS na OS, ale chyba lepiej
BIOS.

Na płycie Asus p2b sprawdzę jutro, juz wybiła północ i mi sie już nie chce
gmerać w kompach.

Paweł