stunnel - co zrobić z certyfikatem generowanym podczas budowania?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 23 Sie 2004, 10:09:51 CEST

On Sat, 21 Aug 2004, Tomasz Wittner wrote:
> $Subject - że ma mieć prawa 600 to już poprawiłem na HEAD. Ale mam
> wątpliwości, czy należy go:
> a). umieszczać w /etc/stunnel/stunnel.pem ?
> b). może powinien być w %doc
> c). może w ogóle go nie umieszczać.
>
> Certyfikat jest generowany podczas budowania - będzie taki sam w
> wszystkich pakietach tej samej arch.. - do testow się nadaje, do
> normalnego wykorzystanai raczej nie (thnx to agaran za spostrzeżenia).

IMO - jako %doc, bo nic innego z niego nie przyjdzie...

Ewentualnie w /etc/stunnel

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost