maradns

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 23 Sie 2004, 11:31:47 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 11:21:43 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> PLD mialo dotychczas 2 ficzery, rezygnacja z ktorych nie wydaje mi sie
> dobrym pomyslem:
>
> - uslugi po zainstalowaniu byly uruchamiane
> - uslugi w domyslnej konfiguracji _dzialaly_

Bazy danych trzeba wcześniej zainicjować. Nie widzę powodów, dla których
nie miałby działać...

> Jesli ktos zaproponuje, jak to pogodzic z
>
> poldek -U bind maradns super-hiper-inny-dns

...tylko pierwszy DNS - ten, który ma niższy numerek startowy.

> BTW: bajzel, ktorego jakos nikt nie chce uporzadkowac, to mamy w tej chwili
>      w pakietach okoloapaczowych...

A także w webmailach - wszystkie leżą w /home/services/httpd, zamiast
/usr/share i /etc.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/