maradns

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 23 Sie 2004, 11:35:14 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 07:55:17AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> groupadd: gid 58 is not unique
> useradd: uid 58 is not unique
> error: %pre(maradns-1.1.22-2) scriptlet failed, exit status 4
>
> Albo nazwiemy usera/grupe "named", albo trzeba wybrac inne UID/GID.
imho nazwać named... współpraca z bindem nie ma za wielkiego sensu.

pozatym... ktoś tego wogóle używa?
ja się bawiłem jakiś czas temu na małej maszynce(zanim jeszcze nauczyłem
się binda;), potem zarzuciłem... Od pewnego czasu(-r 1.18) jest w specu
jednak wersja niestabilna, na dodatek strasznie stara(dopiero teraz
zupgradowałem do nowszej - na zapytania odpowiada i wydaje się działać).
Opis widzę że jest strasznie nieaktualny(maradns zapytań nierekrusywnych
nie obsługiwał w serjach 0.7 bodajże).. itepe
jak ktoś tego używa może by zdowngradować do serii stable? Nie dam głowy
czy ta unstable nadaje się do czegoś więcej niż testów...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała