SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 23 Sie 2004, 14:38:15 CEST

On Fri, 20 Aug 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

Jak tylko zauważyłem ten commit to wiedziałem, że będzie dym...

Ale - o co tu się kłócić? Są tylko 2 _techniczne_ problemy przy _obu
rozwiązaniach:
- jak zapewnić przy wyrzuconym rozwiązywaniu nazw jakiś sposób _rozsądny_
dla ludzi ze słabiutkimi serwerami przełożenie pakiet<->nazwa
- jak rozwiązać, przy zachowaniu obecnego stanu, problemy z głupim
rozwiązywaniem nazw

Pierwsze wydaje się, że można załatwić poprzez pakiet, który będzie
dostarczał bazę danych (nawet codziennie aktualizowany automatycznie
pakiet) w formie tekstowej. Albo też kilka innych sposobów...

Drugie to dużo roboty i dużo dłubaniny, żeby powpisywać w różne miejsca
duuuużo noauto*

Wydaje mi się, że wyrzucenie rozwiązywania jest prostsze, nawet bazy
poldkowe trochę się zmniejszą (ale to poboczny tylko efekt). Pozostaje
tylko _najpierw_ zapewnienie bazy także dla słabych maszyn.

P.S.: jak ja nie lubie flame-ów...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost