maradns

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 23 Sie 2004, 14:57:03 CEST

On poniedziałek 23 sierpień 2004 14:50, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A tak BTW, bedziemy mieli w instalatorze jakis podzial pakietow pod tym
> katem, zeby "zwykli" uzytkownicy wiedzieli czego nie nalezy dotykac ?

A ja wiem. Była dyskusja na ten temat, żeby zaadaptować jakieśtam grupy
pakietów (po modyfikacjach), także może ktoś zrobi i będzie. A jak nie
będzie, to ja tego robić nie mam zamiaru.

> port + IP ?

IP? A mamy cokolwiek, co się domyślnie nie binduje na wszystkieipiki, tylko na
localhosta? (innych opcji nie widzę)
Chooociaż. Mamy v4/v6, także niech będzie ip+port.

> Poczatek zostal zrobiony. Usuwanie uzytkownikow mozna b.latwo tak
> przerobic. Nie kontynuowalem, bo nie wierze, ze do czasu wydania Ac da sie
> z tego zrobic choc 50%.

Nie specjalnie rozumiem, co to może mieć wspólnego z dodawaniem/usuwaniem
userów. Toż to 20 linijkowy skrypcik spełni swoje zadanie (echo >>dologa; if
$odpowiedniaopcjawkonfiguzapewneustawionadomyślnienaON echo >>naekran).