maradns

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 23 Sie 2004, 16:53:19 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 14:40:21 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie zrozumiales mnie: Czy cokolwiek w dystrybucji oczekiwalo od niego tego w
> _przeszlosci_ ?

Zatem wydanie Ac jest doskonałym miejscem na zmianę.

> Obsoletes byly.

/usr/X11R6 było. XFree86 było. Obsoletes powinny 'były'.

> Dlaczego nie ? Jako cache - jak najbardziej moze.

bind nie nadaje się na cache. Do tego używa się pdnsd.

> Jak ktos nie zrobi do srody porzadku z tymi Obsoletes, to je przywracam
> tam, gdzie brakuje.

A ja jutro będę miał okazję instalować FC2 jako serwer.

I chciałbym tylko nadmienić, że przez politykę PLD straciło już mnóstwo
użytkowników - i to nie nie ZU a PU. Gdyby kernel24 wreszcie nie trafił
na ftpa, to w niedługim czasie byłoby 7 serwerów i kilka workstacji na
PLD mniej. Teraz w imię ułatwiania abstrakcyjnych sytuacji pod kątem
użytkownika, którego nigdy nie będzie, zniechęcasz kolejne osoby. Tylko
tak dalej.

Zapytam jeszcze raz: czy TOBIE jest to POTRZEBNE, czy próbujesz zbawiać
świat?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/