kernel-2.2.26-3 z liniowiec.task.gda.pl

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pon, 23 Sie 2004, 21:33:05 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 08:59:18PM +0200,  Jarosław Kamper
wrote:
> Dziwna sprawa. Stare pentium miało 32mb. Wymieniłem mu na 128mb (4x32) a
> ten zaczął zwisać. Najpierw wiatrak się zaciął. Po wymianie, znowu zaczął
> zwisać. Sprawdziłem pamięci memtestem - przeszedł. Odpalam i dostaję coś
> takiego.
>

> I tu nastąpił zgon maszyny (zwis, któryś z rzędu). Pomysły?

|\ |ie mam pojęcia co oznaczają te cyferki  w  oopsie. Ale
| \| myślę że powinieneś odpalić memtest86 na co  najmniej
|  | 10-12h (żeby zdążył się zagrzać). A jak przejdzie  to
spróbować odłączyć to co się da i zobaczyć czy też  będzie
oops'ował.

Moim zdaniem coś nie  tak  z  pamięcią  i  to  memtest (po
odpowiednio długim czasie) powinien wykryć.

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _