maradns

Wto, 24 Sie 2004, 04:19:54 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Weźmy i zróbcie?

Taka wlasnie postawa chyba przyswiecala tym, ktorzy usuwali O: z apacza.
Przyklad szczegolowo omowiony w innym liscie.

> Obecnie nikt nie chce tracić czasu na implementowanie takiego rozwiązania (i
> moim zdaniem słusznie).

Obecnie nikt nie chce tracic czasu na "zrobienie spojnej dystrybucji" ?
Rzeczywiscie sluszna postawa...

> Nie piszesz, że chcesz to zrobić sam więc obecnie jest: wygoda kosztem
> funkcjonalności i paradoksalnie również niewygoda.

O wlasnie. "Ja zepsuje, niech naprawia ten, komu to przeszkadza."
Swietne podejscie.

  phone (48)(58) 347 14 61