java w AC

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 08:31:45 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 10:58:32PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Prawników pytać...

> To lepiej obie - sunowska 1.4 źle mi wyświetlała formularze BPH.

Nie można.

| (iii) you do not distribute additional software intended to
| replace any component(s) of the Software (unless otherwise specified in
| the applicable README file)

| (ii) you do not distribute additional software intended to
| supersede any component(s) of the Redistributables (unless otherwise
| specified in the applicable README file)

Do tego musi być z nie działającym ControlPanelem i zepsutym .desktopem:

| (i) you distribute the Software complete and
| unmodified (unless otherwise specified in the applicable README file) and
| only bundled as part of, and for the sole purpose of running, your
| Programs,

| (i) you
| distribute the Redistributables complete and unmodified (unless otherwise
| specified in the applicable README file), and only bundled as part of
| Programs,

Tylko niech ktoś powie, czy jre to "Software", czy "Redistributables",
bo w tym pierwszym przypadku zbundlowane z hello mogłoby służyć tylko do
uruchamiania tego hello, a właściwie nie hello, tylko czegoś większego,
bo:

| (ii) the Programs add significant and primary functionality to
| the Software

Albo musiałaby być zbundlowana ze _wszyskimi_ javowymi rzeczami w jednym
pakiecie.
(bleh, teraz rozumiem, dlaczego kiedyś czyjś Netscape z obsługą Javy
zawierał prywatną kopię całego JRE w /usr/lib/netscape/plugins)

Aha, za to kawałek JDK można redystrybuować wraz z JRE.
A konkretnie javac.