kernel-2.2.26-3 z liniowiec.task.gda.pl

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Wto, 24 Sie 2004, 08:55:55 CEST

Jarosław Kamper wrote:
> Dziwna sprawa. Stare pentium miało 32mb. Wymieniłem mu na 128mb (4x32) a
> ten zaczął zwisać. Najpierw wiatrak się zaciął. Po wymianie, znowu zaczął
> zwisać. Sprawdziłem pamięci memtestem - przeszedł. Odpalam i dostaję coś
> takiego.
[...]
> I tu nastąpił zgon maszyny (zwis, któryś z rzędu). Pomysły?

z ciekawosci : to nie powinno pojsc na users, zamiast na devel ?

z moich pomyslow : skoro kosc jest 4x32, to stare pentium (a konkretnie
pyta pod nie) moze sobie z tym nie radzic. oprocz tego, podejrzewam ze
to kostka 133MHz, true ? jesli tak, to tym bardziej moze sobienie
radzic. pozostaje upgrade sprzetu na cos co jest w stabnie obsluzyc ta
kostke, lub wyszukanie starej, dwustronnej, max 100MHz kosci.

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]
[ marcin { at } urzenia { dot } net ]