java w AC

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 09:48:13 CEST

On Mon, 23 Aug 2004, havner wrote:
> Na czym stanelo z ta java? Czy mozemy w koncu rozprowadzac JRE z hello,
> ktore musi byc wraz z JRE w paczce? Czy moze byc powiazanie R:. W
> zwiazku, ze blackdown sie nie rozwija, padnie raczej na java sun (co do
> JDK, nie wiem, nigdy nie uzywalem wolnych implementacji javy). Pluto,
> spaczkujesz samego JRE?. Tak zeby w src.rpm tez tylko JRE bylo?

Pogrzebałem w moich starych listach, bo coś mi świtało o "wolnej" javie...

http://www.gnu.org/software/classpath/

IMO warto w to wejść i nie szarpać się z SUN-em.
I tak, wiem, że to nie są pełne klasy javy, ale... w końcu my też możemy
to rozwijać, nie? :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost