apache{1,}-mod_perl [Bylo: maradns]

Wto, 24 Sie 2004, 12:33:16 CEST

Radoslaw Zielinski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [24-08-2004 12:13]:
> [...]
>

> "`rpm -qp perl-HTML-Mason-1.26-4.noarch.rpm --provides --requires -li`"
> dla budowanego przy obecno=B6ci apache1-devel i nieobecno=B6ci apache-devel
> nie r=F3=BFni si=EA od budowanego w sytuacji odwrotnej.

W takim razie zupelnie nie rozumiem, dlaczego mi sie rpm buntuje o
niespelnione zaleznosci przy probie wymiany apache1-mod_perl na
apache-mod_perl... (pisalem o tym dzisiaj, pod haslem bledy w poldku)

Sprawdze, jak bede mial wiecej czasu.
(Czyli pewnie najwczesniej w przyszlym tygodniu)

> Ale to chyba nie o Obsoletes chodzi=B3o, tylko o kombinacje w samym mp2
> (parszywe MP_INST_APACHE2).

To byl workaround. Ale ja nie czuje sie kompetentny do podjecia decyzji w
sprawie uzycia go badz nie...

  phone (48)(58) 347 14 61