SPECS: X11.spec - added provides for upgrade from xlibs (should ad...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 15:03:01 CEST

On Fri, Aug 20, 2004 at 03:06:59PM +0000, djurban wrote:
> Author: djurban                      Date: Fri Aug 20 15:06:59 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - added provides for upgrade from xlibs (should add version for them too, but cant find them)

> +Provides:	libXrender-devel = 0.8.4
> +Provides:	libXft-devel = 2.1.6
> +Provides:	libXcursor-devel = 1.1.2
> +Provides:	libICE-devel
> +Provides:	libSM-devel
> +Provides:	libX11-devel
> +Provides:	libXau-devel
> +Provides:	libXaw-devel
> +Provides:	libXdmcp-devel
> [...]

A co to za śmieci?
Nic nie ma takich zależności (z wyjątkiem xlibs, ale one to mają dla
siebie), więc po co Provides.
A mogą namieszać w przyszłości, przy ewentualnym przejściu na xlibs.

I skąd tu libXfixes*, jak ta wersja X.org w ogóle nie ma tej biblioteki?