[OT] Re: [AC] Błędy w zależnościach

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 24 Sie 2004, 20:40:29 CEST

On Tuesday 24 August 2004 20:31, Paweł Gołaszewski wrote:
> O czym ty gadasz?
> Ja _wiem_ jak to ma wyglądać i jak się tym zarządza, bo (nie wiem czy
> pamiętasz) sam się tym zajmowałem. Nie używam ready, bo mam jedynego
> desktopa z AC, na którym nie stać mnie na eksperymenty. Sorry. I wg ciebie
> mam nie wspominać, że coś jest nie tak? opanuj się i zastanów poważnie.
>
> A gadanie o obrażonych 10-latkach to zachowaj dla swoich dzieci, które
> może za jakiś czas będziesz miał.

Przesledz ta dyskusje. Bo zachowujesz sie jakbyś łaske komus robil.
Powiedzialem tylko, ze za malo ludzi testuje ready, a Ty od razu w stylu:
"jak nie chcesz to moge w ogole nie testowac". Nie naburmuszaj sie tak.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org