openoffice 1.1.1-7

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 21:07:59 CEST

On Sun, 25 Jul 2004, Tomasz Pala wrote:
> Działa, ale:
>
> 1. podczas upgrade'u z 1.1.1-0.1 nie zrobił się link
> /usr/lib/openoffice/program/libvcl645li.so,

Do czego to miałby link niby?
Bo próbowałem ręcznie zrobić kilka i zawsze były jakieś problemy z
nieznanymi lub złymi symbolami.

> 3. brakuje przekazywania LD_LIBRARY_PATH:
> ~: /usr/lib/openoffice/program/setup
> /usr/lib/openoffice/program/setup.bin: error while loading shared libraries: libsb645li.so: cannot open shared object file: No such file or directory

Miałem prawie to samo. U mnie brakowało libvcl645li.so - po prostu nie
było w systemie. Tymczasem powinno być:
-rwxr-xr-x  1 root root  2877992 2004-08-02 12:48 libvcl645li.so

Problem, jak widać, jest dosyć powszechny. I nie jest to problem z
LD_LIBRARY_PATH

U mnie pomogło po prostu przeinstalowanie openoffice-libs, ale to marne
rozwiązanie (39M paczka).

Czy znany jest powód takiego zachowania?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost