ulamkowe release - na czym stanelo???

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 25 Sie 2004, 01:32:57 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 24 of
August 2004 22:59, Adam Gołębiowski typed:

> Proszę nie sprowadzajmy dyskusji do poziomu "jesteście idiotami". Od
> tego mamy fora onetu i wp.
>
> Dla spokoju ducha ustalmy, że tak sobie marudziłem, aby dać znać, że
> żyję.

Gwoli ścisłości: ja również sobie pomarudziłem, próbując zasugerować, iż
niektórzy developerzy powinni, jeśli nie bardziej myśleć nad tym, co robią,
to przynajmniej więcej uwagi skupiać na tym. Bo sprowadzanie problemu do
blokowania przez automatykę zleceń z niepełnym releasem nie jest raczej
rozwiązaniem. Ergo, za przedmówcą, nie sprowadzajmy zarządzania Naszą
Dystrybucją do poziomu forów onetu, czy wp.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php