SPECS: jack-audio-connection-kit.spec - use POSIX shm API

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 25 Sie 2004, 09:53:17 CEST

On Wed, 25 Aug 2004 09:32:51 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> A masz zamontowany /dev/shm ?

ok, już wiem o co mu chodzi. pokazuje _tylko_ za pierwszym uruchomieniem
serwera, potem milczy o implementacji

[fritz w aquarius fritz]$ mount | grep shm
none on /dev/shm type tmpfs (rw)

[fritz w aquarius fritz]$ jackd -d alsa
jackd 0.98.1
Copyright 2001-2003 Paul Davis and others.
jackd comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; see the file COPYING for details

JACK compiled with POSIX SHM support

za każdym następnym uruchomieniem milczy jakiego rodzaju shm używa. IIRC
kiedyś było inaczej, ale teraz mam qjackctl i nie spoglądam na nic
oprócz xrunów alsy ;)

--
Fryderyk Dziarmagowski